PROFILUL COMPANIEI

PROFILUL COMPANIEI

De 35 de ani, compania de familie Killtec dezvoltă colecții pentru sport și timp liber, cu multă pasiune și experiență. Sediul central al firmei din Buchholz, Nordheide, în apropierea orașului Hamburg, reunește peste 130 de angajați, care se ocupă în principal de design, de dezvoltarea si tehnologia produselor. Tot aici, își au locul operațiunile administrative și cele mai moderne operațiuni de logistică, precum și un magazin atrăgător, în care produsele killtec sunt oferite într-o selecție foarte amplă și actuală.

Paleta de mărci este compusă din marca centrală Killtec și din marca G.I.G.A. DX, aflată deja pe piață din anul 2007. Produsele acestei linii reprezintă o vestimentație casual, sportivă, cu orientare pronunțată spre lifestyle.

Gama de produse killtec include îmbrăcăminte funcțională și încălțăminte pentru doamne, domni și copii. Produsele pentru schi și outdoor formează zona de competență centrală a companiei, iar designul acestora încorporează întotdeauna elemente moderne, în tendințe. Toate produsele noastre se caracterizează, în primul rând, prin atenția pentru detalii și printr-un raport excelent preț-calitate, fapt confirmat în mod repetat de clienții noștri fideli. Bucuria și plăcerea, atât în sport, cât și în viața de zi cu zi, sunt garantate de produsele killtec.

.
.

130
DE ANGAJAȚI

3.500
DE PARTENERI COMERCIALI

35
DE ȚĂRI

.
.

Filozofia

Filozofia

Familia și tradiția comercială hanseatică reprezintă nucleul filozofiei companiei, bazată pe parteneriat, comunitate și corectitudine. Aceste valori se exprimă printr-o legătură emoțională strânsă și un sentiment puternic de apartenență la „noi”. La killtec, responsabilitatea socială și umanitară se îmbină armonios cu orientarea spre performanță și succes.

Istoricul

Istoricul

Günther Killer a început, în 1981, prin dezvoltarea propriilor pantofi sport, dar îmbrăcămintea outdoor i-a atras, rapid, atenția. Datorită cunoștințelor sale excelente legate de produse, prin conlucrarea strânsă cu clienții săi și prin pasiunea pentru produse a reușit să iasă din umbra giganților în numai câțiva ani și să transforme killtec într-o firmă de renume pe piața sportivă. La ora actuală, fiii săi, Marcus și Sven, sunt a 2-a generație aflată la cârma companiei. Între timp, produsele au ajuns să fie furnizate către aproximativ 3.500 de parteneri comerciali, în principal magazine de specialitate, în 35 de țări de pe întreg mapamondul.

Pentru a solicita materiale informative, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la:

info@killtecsport.ro