GHID DE CUMPĂRARE

GHID DE CUMPĂRARE

Dacă, dupa vizitarea site-ului nostru, doriți să achiziționați unul sau mai multe produse, aveți de ales una dintre urmatoarele trei posibilități:

Telefonic, apelând numărul de telefon 0213672220. Un reprezentant al firmei noastre se va ocupa de toate amanuntele legate de comanda dvs;

  1. Pe email, pe adresa: office@killtecsports.ro. Veți primi răspuns la email în aceeași zi sau, cel tarziu, în următoarea zi lucratoare;
  2. Direct, pe site. Alegeți produsul și mărimea dorită și adăugați în coș. În cazul în care doriți mai multe produse le adaugați în coș. La final, transmiteți informațiile solicitate pentru efectuarea livrării.

Plata produselor primite se poate face în 2 modalități:

  1. Plata ramburs ( la livrare ). În acest caz, contravaloarea mărfii livrate se achită, în numerar, reprezentantului firmei de curierat la primirea coletului;
  2. Plata prin ordin de plată. În această situație vă vom transmite, prin e-mail, toate datele necesare efectuării plății. După confirmarea plății, comanda se va expedia către dumneavoastră.

Livrarea se va efectua în termen de 1-3 zile lucratoare de la data confirmării comenzii, la adresa comunicată de către client.
Comanda se expediază prin Fan Curier doar la adrese de pe teritoriul României.

În situația în care clientul dorește, marfa poate fi ridicată și de la unul dintre magazinele Killtec.

Comenzile beneficiază de transport gratuit atât la livrare cât și la retur daca valoarea comenzii depășește 200 Ron și dacă adresa de livrare este într-o localitate deservită de Fan Curier la tariful standard.

În situația comenzilor cu o valoare mai mică de 200 Ron, pentru livare și retur va exista un tarif de 15 Ron.

În cazul în care adresa de destinație nu face parte din lista localităților deservite de Fan Curier la tariful standard, costul transportului și al returului va fi comunicat clientului în momentul confirmării comenzii.

Orice produs poate fi returnat în termen de 15 zile de la data primirii coletului.

Returul poate fi comunicat telefonic sau pe e-mail.

Produsul returnat poate fi acceptat doar daca ambalajul este original iar produsul este returnat în aceeași stare în care a fost primit, fără urme de uzură sau deteriorare.

Clientul are opțiunea de a solicita fie restiuirea banilor, fie schimbarea prodului returnat cu altul.
În cazul în care clientul dorește restituirea banilor, suma aferentă returului se va transfera clientului în contul indicat de acesta în maxim 3 zile lucratoare de la primirea coletului.

În situația în care clientul dorește schimbarea produsului, iar noul produs are un alt pret decât al celui returnat, se va proceda în astfel:

  1. Dacă prețul articolului returnat este mai mic decât al celui nou-achiziționat, se va achita diferența de către client, la primirea noului produs;
  2. Dacă prețul produsului returnat este mai mare decât al celui nou-achiziționat se va transfera diferența prin bancă în maxim 3 zile lucratoare de la primirea de către client a noului produs.

Conform legilor în vigoare, termenul de garanție este de 30 zile de la data primirii produsului de către client.

Pentru a beneficia de garanție este obligatoriu ca produsul reclamat să fie însoțit de factura fiscală emisă de Your Comfort SRL.
Garanția este valabilă doar daca produsul a fost utilizat de către client conform destinației acestuia.

Conform legii, reclamația se va rezolva prin repararea produsului reclamat iar, dacă acest lucru nu este posibil, prin schimbul cu un articol similar sau alt articol ales de client ( diferenta se va regla).

Transportul în această situație este gratuit.